Najnowsze Wpisy

Witam wszystkich :)) Komentarze (2)
16. lipca 2003 19:26:00
linkologia.pl spis.pl

Eloo, eloo :)) Witam witam :)) Nie wiem jak zaczac... ale moze na poczatek cos o mnie...   Jestem dosc przecietna pietnastolatką (no moze nie tak do konca przecietna, poniewaz na prawej stronie twarzy mam czerwone znamie, ale ja sie tym zbytnio nie przejmuje...) chodze do gimnazjum w Krakowie... mam ok 165 cm, dlugie jasno brazowe wlosy (aktualnie sa bordowe, bo niedawno farbowalam ;)), oczka mam w kolorze zielono-brazowego... Charakter mam zwariowany... ale jestem tez niesmiala ;) No i tak...          Aktualnie moja przyjaciolka jest Renia z mojej klasy... ale zdaje mi sie, ze to sie niedlugo moze skonczyc (teraz nie bede sie rozpisywac... niedlugo przedstawie wam cala sprawe)... Ostatnio skumplowalam sie tez z Paul (tez jest z mojej klasy)... jest bardzo fajna i sa z nia zlewy (kiedys za nia nie przepadam, ale teraz uwazam, ze jest bardzo wporzadku)         Jesli chodzi o moja sympate... to mam na oku takiego jednego Pawla... (chociaz wyznaje zasade, ze FACET TO SWINIA - zawsze tak bylo, jest i bedzie...) wiem, ze ja tez wpadlam mu w oko... ale nie robi on zadnego kroku ani nic... i calkowicie tego nie rozumiem, a ja nie przejme inicjatywy... bo uwazam, ze to rola chlopaka i koniec !! No i nie mam pojecia jak to sie wszytsko ulozy... i czy wogole sie ulozy.... :/ ale sie okaze... czas wszystko pokaze...       Moze o mojej rodzince, ktora jest bardzo liczna...  Mam siedmioro rodzenstwa... (rodzice sie postarali) w domu mieszkam z trzema bracmi (mlodszymi)... Moze ich przedstawia... najstarsza jest moja siostra Ula, ktora ma 28 lat i w pazdzierniku wychodzi za maz... Mlodsza od niej jest Dorota, ma 25 lat i meza Tomka, oraz dwoje dzieci... Szymusia (ma prawie 3 latka) i Marysie (dzis mija miesiac od kad sie urodzila :)), zaraz po Dorocie jest Mateusz, ktory ma 22 lata i obecnie mieszka ze swoja narzyczona Edyta (wkrotce sie zeni) w Austrii... przyjezdza co jakies 3 miesiace... Po Mateuszu, a przedemna jest Marek, bardzo przystojny 18-latek (podoba sie wszytskim moim kumpelom) nie dawno sie wyprowadzil do kumpla :)) Potem jestem ja, a za mna Kuba, ktory idzie do 1 klasy gimnazjum (bede go miala na karku... dobrze, ze  tylko przez rok), Po nim jest Piotrek, który ma 11 lat, a na koncu jest Tomek, ktory ma 8 lat i w tym roku przystapi do 1 komunii... :)) No i taka mam rodzinke :))                                                                    A teraz koncze, bo sie troszke rozpisalam... i ide cos przekasic... POzdRoWka DLa WsZyStkiCh... :))  !!!!!!!!

ata : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

dosiek-punk | tysiek | milaaa | pozyczkowofinansowo | noemi | Mailing